KIK VAGYUNK?

1992 óta foglalkozunk csatornával, ez a hivatásunk.

Elköteleződésünk

Gyorsabban a jót és mindig jobban!

Minden gyorsszolgálati feladat, jelenség más. Mások az elvárások, a szabályok, más a megvalósítás, a műszaki-szakmai szempontok, és az elszámolhatóság is eltérő. Ezért figyelünk és tekintetbe vesszük az ügyfél jelzéseit, igényeit, lehetőségeit. Célunk az örök ügyfél!

Fejlődünk és fejlesztünk, a sort magunkon kezdjük

Ez a felelősség lehetőség, hogy jót cselekedjünk az ügyfelünknek, partnereinknek, a környezetnek, hogy minél gyorsabban minél jobb eredményt hozzunk létre minél hosszabb időre a ránk bízott feladatból.

A víziónk, a jövőképünk

Maradunk továbbra is a jobb, az elismertebb a szolgáltatók között.

Nekünk jobban kell tudnunk, hogy az ügyfelünknek mi mindenre lehet szüksége a jobb, élhetőbb életéért, mint neki magának, mert az ő vészhelyzetében találkozunk vele legelőször.

Naponta az ő helyzetéhez hasonló gondokkal találkozunk, amibe ő ma először került bele.

Ezért kötelességünk az ügyfelet felvilágosítani, hogy a pillanatnyi állapota milyen következményekkel járhat. Ez a tapasztalatátadás jóval nagyobb segítség számára a konkrét fizikai cselekvésnél, amit leszámlázunk.

Ezért figyelünk arra, hogy megismerje a saját szituációjában a megelőzési módokat. Ettől az icipici odafigyeléstől a látásmódja is megváltozik, és az élete is kiegyensúlyozottabb, boldogabb tőle.

 Kicsik vagyunk, de a leggyorsabbak

Nem várunk más segítségére. Eredeti ötletekre épülő értékteremtő folyamatokat valósítunk meg előrelátóan, kezdeményező rendszerben.

Tudjuk, hogy hogyan kell szembenézni egy-egy problémával.

Majd felmérjük a cselekedeteink következményeit.

Megvizsgáljuk, hogy milyen kockázatokkal járhat az egyik vagy a másik döntés meghozatala a megválaszolandó helyzettől függően.

Ezzel újulunk meg naponta, és ettől maradunk az éles piaci versenyben az élen.

A gondolatainkkal, a szavainkkal, a cselekedeteinkkel a hosszú távú jövőt szolgáljuk.

Az ügyfelünk a közös ügyünk másik fele, ezért csak együtt, egységben közösen hozhatjuk létre a jó megoldást

Elkötelezettek vagyunk az emberek, a munkatársak fejlesztése mellett.

Naponta új problémákra újabb és újabb megoldásokat találunk ki, ettől fejlődünk.

Attól, hogy a tudásunkat, tapasztalatainkat átadjuk az ügyfélnek is, ettől nem leszünk kevesebbek, hanem az ügyfél a saját környezete ismeretét növeljük, ami megalapozza a hosszútávú jó kapcsolatunkat.

Életünk végéig folyamatosan tanulunk és tanítunk.

A másik emberbe fektetett idő, energia, tudás valahol mindig megtérül.

Folyamatosan fejlesztjük a szervezet erőforrásait,

hogy az egymásért és az ügyfélért elkötelezett munkatársak hatékonyan szolgáljanak.

Ezzel támogatva az ügyfél sikerességét, a közös célok elérését.

Ugyanis a közös cél a probléma megszüntetése – lehetőleg minél hosszabb távra.

 

Megkérdezték: MIÉRT PONT EZ A CÉG?

Ügyfeleink válaszaiból kiemeltük a lényeget:
  • Azért, mert
A legjobbat akarja az ügyfelének: ma a holnapot

Alaposan felkészül minden egyes szolgáltatására, előrelátó.

Ő maga találja ki, gyártja le a legpraktikusabb szerszámokat, nem pedig másokat követ.

Értékteremtő, a legjobbat hozza ki az ismételten működő rendszerből.

Jót tesz és kipróbált gyakorlatokkal rendelkezik.

Folyamatosan fejleszti az embereit.

 

Az ügyféllel mindent előre megbeszél

Úgy szolgáltat, hogy kiérdemelten minta maradhasson a többi szolgáltatónak is.

Korrekt.

Adnak a szavára, megbízható.

Megállapodik az ügyféllel és a megállapodást betartja, de inkább meghaladja.

Lehetőséget ad minden hozzáfordulónak a jobb életre, amit be is gyakoroltat.

 

Felelős partner

a tudásával, a hozzáállásával, a szorgalmával akár a feladathoz, akár az ügyfélhez: lépéselőnyben van.

A szolgáltatása élményszámba megy, látszik rajta, hogy szereti azt, amit csinál.

Megtervezi minden mozdulatát, mondatát a létrejövő új érték teljesüléséig.

Ismeri, betartja a műszaki, szakmai elvárásokat.

Csak ha száz százalékig elégedett az ügyfél, akkor ír munkalapot, akkor számláz.

Figyelmes, törődő, gondoskodó.

A tanácsai az adott helyzetre speciális és egyedi, az adott ügyfélre és a körülményeire szabott.

Öncélúsága az ügyfele sikere, az ő boldogsága az ügyfél elnyert tisztelete és a barátsága.

 

 Tiszteli és megbecsüli a versenytársait, a konkurenciát

Egyre több konkurenciáról, versenytársáról tudja, hogy mi a specialitása, mi a fő tevékenysége, miben kiváló. Akkor azt a versenytársat bátran ajánlja.

Ha valamelyik versenytársról rosszat hall, ugyanúgy megjegyzi a nevét, de az ő adatait megtartja saját magának. Ugyanis a rosszat hamar megjegyzik. Miért okozna gondot annak, aki valamit elhibázott. Lehet, hogy már régen kijavította ezt a hibát, csak azt már elhallgatta az, aki a rossz hírt közölte.

Úgy viszonyult egy rosszul kivitelezett munkához, hogy „biztosan rossz napja volt a szerelőnek” és rögtön automatikusan kijavította, amiért nem várt el egy köszönömöt sem, természetesnek vette a segítséget.